Puerto de la Cruz

Puerto de la Cruz 2017-03-28 13:03

Viena iš lankomų Tenerifės vietų yra Puerto de la Cruz miestas ir garsusis jo Loro parkas. Todėl ir mes aplankėme šį salos kampelį.

Puerto de la Krusas (Isp.k. Puerto de la Cruz) – miestas Ispanijoje, Kanaruose, Tenerifės salos šiaurėje, Orotavos slėnyje. Svarbus salos kurortas, gausu viešbučių, restoranų ir klubų. Yra koplyčia, anglikonų bažnyčia, archeologijos muziejus, Loro parkas. Puerto de la Cruze gyvena apie 30.000 gyventojų. Miesto plotas yra 8,73 km².

Kelionė autobusų iš Los Gigantės į Puerto de la Cruz trunka beveik 2 valandas. Vykstama tiesiai per kalnus vingiuotais ir staigių posūkių kalnų keliais. Kaina vienam suaugusiam žmogui iš Los Gigantės iki Puerto de la Cruz kainuoja 7,10 euro. Vykti galima 325 numerio autobusu, taip pat 325 numeriu ir sugrįžti atgal į Los Gigantes tuo pačiu autobusu. Vykstant autobusu su mažais vaikas rekomenduojame neprisivalgyti, nes nuo staigių posūkių gali užsupti ir vaikas apsivemti. Taip nutiko ir su mūsų mažyle. O dar atsisėdome į galą. Pusiaukelėj net teko išlipti kažkokiame miestelyje. Vaikui atsigavus sėdome į kito numerio autobusą kuris iš ten važiavo iki Puerto de la Cruz. Atgal važiuodami buvom jau protingesni sėdome į patį priekį ir prieš tai keletą valandų nevalgę.

Todėl jei planuojate aplankyti ir Loro parką rekomenduojame važiuoti kuo anksčiau nes kelionė netrumpa, o dar ir mieste teks pasivaikščioti. Loro parkui aplankyti ir pilnai pamatyti neskubant reikia apie 5-6 valandų. Rekomenduojame apsirengti šiltesniais rūbais, pasiimti skėčius ar striukes. Mat Puerto de la Cruz dažnai lyja. Tai visai kitoks miestas nei Los Gigantes ar Costa Adeje ar pan... Čia dažniausiai būna ir keliais laipsniais vėsiau ne pietiniuose Tenerifės kurortuose. Šis miestas pasižymi žaluma, gražiomis, žaliomis ir augalotomis gatvėmis bei skverais, kadangi dažni lietūs leidžia augalams maloniai augti. Pakeliui einant į Loro parką sutiksite ir juodo smėlio paplūdimį Playa Jardín, kurio prieigos ir pakrantės gražiai apželdintos ir sutvarkytos.

Taigi kaip matote iš nuotraukų tą dieną buvo ir trumpalaikiai lietūs ir vėjas ir t.t. Todėl nejuokavome sakydami, kad kelionei į Loro parką ar Puerto de la Cruz miestelį pasiimtumėte šiltesnius ir lietui atsparesnius drabužius. Apie patį Loro parką parašysime kitame straipsnyje.

admin
Sekite naujienas Facebooke Pažymėk savo vietovę

Komentarai (0)

Norėdami komentuoti turite prisijungti.